فرشي جالب از گل خشخاش قرمز

قاليشويي وشستشوي فرش

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

فرشي جالب از گل خشخاش قرمز

۱۳ بازديد

فرشي از گل خشخاش قرمز براي بزرگداشت قربانيان جنگ جهاني اول

به نقل قاليشويي اديب از گزارش پايگاه خبري تحليلي صنعت فرش ايران(عصرفرش)، به نقل از عصرشهروند، «ساندرا هاوكينز» يكي از اعضاي كليسا مي گويد: امسال گراميداشت جنگ جهاني اول خيلي مهم است، زيرا صدمين سال از پايان جنگ جهاني اول مي گذرد. من اين پيشنهاد را به كليسا دادم و آنها نيز با كمال ميل پذيرفتند. گفتني است، گل خشخاش قرمز نمادي براي بزرگداشت سربازاني است كه در جنگ جهاني اول جنگيدند و يا در آن جنگ كشته شدند.

گل-خشخاش

اعضاي كليساي اسقف اعظم، كارمونوك گلاسگو اسكاتلند، به منظور بزرگداشت و زنده كردن خاطره قربانيان جنگ جهاني اول تصميم گرفتند تا نماي بيروني كليسا را با هزاران گل خشخاش قرمز بافته شده با نخ تريكو بپوشانند. خادمان كليسا به مدت هشت ماه كامل به بافتن سه هزار گل خشخاش قرمز رنگ به شكل فرش پرداختند تا كليساي تاريخي را با آن تزيين كنند.

اخبار-فرش-قاليشويي

نصب گل خشخاش قرمز از شعري با نام «دشت هاي فلاندر» الهام گرفته شده است؛ شعري كه توسط يك ستوان كانادايي با نام جان مك كري در مجله پانچ در ماه مه سال ۱۹۱۵ ميلادي منتشر شد. شعر به گل هاي قرمزي اشاره مي كند كه در كنار قبرهاي سربازان در منطقه فلاندر بلژيك سر از خاك بيرون آوردند.

قربانيان-جنگ-جهاني-اول-قاليشويي بزرگداشت-با-گل

اخبار-جالب-قاليشويي

 

... واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب ...

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.