500 مترمربع فرش و تابلو فرش

قاليشويي وشستشوي فرش

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

500 مترمربع فرش و تابلو فرش

۲۲ بازديد

500 مترمربع فرش و تابلو فرش

به نقل قاليشويي اديب از گزارش روابط عمومي مركز ملي فرش ايران به نقل از خبرگزاري مهر، محمد رضا صفي‌خاني در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آخرين آمارهاي رسمي اخذ شده از كارگاه‌هاي توليدي در ۱۰ ماهه ابتدايي امسال در هشت شهرستان استان تعداد ۱۳۶ تخته فرش و ۱۸۳ تخته تابلو فرش توسط ۳۰۰ بافنده به متراژ ۵۰۷ مترمربع بافته شده و آماده عرضه به بازار است.

وي ادامه داد: از ميزان اشاره شده تعداد ۸۸ تخته از نوع نخ مرينوس، ۸۵ تخته از نوع كرك و ابريشم، ۷۵ تخته پشم و مابقي از كرك و پشم، كرك و مرينوس، مرينوس و كرك بافته شده اند.

 500-متر-فرش-قاليشويي

رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان عنوان كرد: همچنين در ۱۰ ماهه ابتدايي امسال ۴۹ دوره آموزشي «به بافي» برابر با ۴۷ هزار نفر ساعت آموزش در سطح استان برگزار شده است.

صفي‌خاني به ميزان پرداخت تسهيلات به فرش‌بافان لرستاني نيز اشاره كرد و افزود: در ۱۰ ماهه ابتدايي امسال مبلغ ۱۴۵۰۰ ميليون ريال تسهيلات كم بهره به تعداد ۴۰۳ نفر در قالب مشاغل خانگي و كارگاهي پرداخت شده است.

وي اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌شود با وجود تعداد ۱۳ هزار بافنده ساماندهي شده و فعاليت‌هاي مستمر خوشه فرش در شبكه‌سازي تامين مواد اوليه، توليد و فروش ميزان توليد لرستان به بيش از ۱۴۰۰۰ متر مربع افزايش يابد.

منبع : مركز ملي فرش ايران

 

... واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب ...

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.