جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

برپايي نمايشگاه هنري "هزار نقش" در فسا

۱۶ بازديد

برپايي نمايشگاه هنري "هزار نقش" در فسا

به نقل قاليشويي اديب از گزارش پايگاه خبري تحليلي صنعت فرش ايران(عصرفرش)، به نقل از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس؛ محمدكاظم رحماني، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فسا گفت: همزمان با چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، نمايشگاه هنرهاي سنتي "هزار نقش" با حضور سليمان كرمي، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان فسا، جمعي از مسئولين و هنرمندان در خانه فرهنگ دكتر رستگار فسايي گشايش يافت.

محمدكاظم رحماني افزود: اين نمايشگاه هنري كه با همكاري انجمن هنرهاي تجسمي اداره فرهنگ و ارشاداسلامي شهرستان فسا برپا شده است.

نمايشگاه-هنري-فرش

وي اضافه كرد: در اين نمايشگاه بيش از سيصد اثر هنري و خلاقانه كار با چوب، نقاشي روي پارچه، شيشه و تابلو فرش از هنرمندان فسايي به نمايش گذاشته شده است.

لازم به ذكر است نمايشگاه هنري "هزارن قش" همه روزه تا بيست و پنجم بهمن ماه از ساعت ده صبح تا  سيزده بعدازظهر و ساعت پانزده تا بيست شب در خانه فرهنگ دكتر رستگار فسايي در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.

 

… واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب …

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.