خطرات شامپو فرش-قاليشويي

قاليشويي وشستشوي فرش

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

خطرات شامپو فرش-قاليشويي

۱۱ بازديد

خطرات شامپوفرش-شستشوي فرش با شامپو فرش

تغريبا اكثر افراد از شامپو فرش استفاده كرده اند و يا حداقل نام شامپوفرش به گوش آنها خورده است و گمان ميكنند يكي از موثرترين راه هاي قاليشويي و شستشوي فرش استفاده از شامپو فرش است.

يكي از جذابترين مراحل شستشوي فرش با شامپو فرش ايجاد كف زياد آن است و وقتي افراد فرش را شستشو ميدهند احساس ميكنند فرش علاوه بر تميز شدن ،ضدعفوني نيز شده است.

اما زماني كه فرش داراي گرد و غبار و آلودگي است اين كف سطح اوليه فرش را پاك كرده ولي باقي مانده گرد و غبار را در لايه هاي فرش تثبيت كرده و باعث تغير رنگ فرش به مرور زمان ميگردد.

قاليشويي-شستشوي فرش-فرش-شامپوفرش-خطرات-شامپوفرش

يكي از مهم ترين خطرات شامپو فرش و يا مواد شيميايي، فرار بودن آن است كه براي سلامتي بسيار مضر است.اما اگر در فضايي با تهويه مناسب و مقدار مناسب و اصول صحيح شسته شود خطرات آن به مراتب كاهش ميابد.

اما امروزه استفاده از شامپو فرش و مواد شيميايي جايگزين شستشوي فرش با يك صابون ساده در قالي شويي هاي قديم شده است كه خطرات آن از ديد ما پنهان است.

اگر مشكلات و خطرات شامپو فرش را در نظر نگيريم يكي از مشكلات اساسي ديگر استفاده نادرست از اين نوع مواد است.

در حين شستشوي فرش و يا قاليشويي بايد ازمتدهاي خشكشويي فرش استفاده كرده وحلالهاي مكمل مواد پاك كننده را استفاده كنيد و در آخر با استفاده از مكش هاي خوب، تمام مواد( آلودگي ها + مواد پاك كننده) را كاملا جمع آوري كنيد تا در فرش باقي نمانند.

قاليشويي-شستشوي فرش-چرافرش در منزل نشوييم

يكي ديگر از مشكلات، ايجاد رطوبت زياد در فرش است.هر اندازه فرش با رطوبت كم شسته شود قاليشويي اصولي وحرفه اي صورت گرفته است.زيرا رطوبت باعث ايجاد باكتري و كپك و در آخر پوسيدگي فرش ميشود.

زمان شستشو فرش با شامپو فرش را تا ميتوانيد كاهش دهيد و مراحل شستشو را سريع انجام دهيد.

در آخر پس از شستشو فرش ،فرش را كاملا خشك كنيد و از خشك شدن آن اطمينان حاصل نماييد.

... واحد تحقيق و توسعه كارخانه قاليشويي اديب ...

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.