جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سارقان فرش هاي ۲۰ ميلياردي در تجريش

۱۶ بازديد

سارقان فرش هاي ۲۰ ميلياردي در تجريش

به نقل قاليشويي اديب و گزارش پايگاه خبري تحليلي صنعت فرش ايران (عصر فرش) به نقل از برنا، سرهنگ "عباسعلي ابراهيمي" در تشريح اين خبر، اظهارداشت: دوازدهم آبان ماه سال جاري يكي از شهروندان با مراجعه به كلانتري ۱۰۱ تجريش اعلام كرد ۴ تخته فرش دستباف و نفيس از انباري منزلش  به ارزش ۲۰ ميليارد ريال سرقت شده است.

اين مقام انتظامي  با بيان اينكه بنا به اظهارات شاكي، آخرين باري كه فرش ها را در انباري رويت كرده، اسفند ماه سال گذشته است، گفت: رد پايي از سارق در صحنه جرم باقي نمانده بوده و به نظر مي رسيد كه سارق يا سارقان توانسته اند به راحتي وارد منزل شده و با اطلاع از محل فرش ها، آنها را سرقت كنند.

سارقان-فرش-ميلياردي

وي ادامه داد: با تحقيقات پليسي و بررسي افرادي كه به منزل شاكي تردد داشتند، ماموران به يكي از نگهبانان سابق منزل مظنون و مخفيگاه وي را در بريانك شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، ماموران كلانتري موفق به دستگيري وي شدند.

رئيس كلانتري تجريش با اشاره به اينكه با دستگيري متهم و اعتراف وي به سرقت ۴ تخته فرش با همكاري همدستش، گفت: تحقيقات پليسي وارد مرحله تازه تري شد و ماموران در عملياتي ديگر، سارق دوم را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي افزود: متهمان در تحقيقات اوليه اعتراف كردند ۲ تخته از فرش ها را به يكي از مغازه داران در مركز تهران فروخته و ۲ تخته ديگر را در منزل يكي از دوستانشان پنهان كرده اند.

سرهنگ ابراهيمي در خاتمه گفت: با كشف ۳ تخته فرش مالباخته، سارقان براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

… واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب …

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.