قاليشويي در تعطيلات

قاليشويي وشستشوي فرش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قاليشويي در تعطيلات

۱۲ بازديد

قاليشويي در تعطيلات

اكثرافراد زماني كه فرشي كثيف يا آلوده در منزل دارند، قاليشويي آنرا آنقدر به عقب مي اندازند كه به تعطيلات بيافتد تا همان موقع شستشوي فرش را انجام دهند.

اما كارهايي مثل: قالي شويي ، خريد ، خانه تكاني و... را همه ي ما ميگذاريم تعطيلات انجام ميدهيم و بنابراين تمام آنها يك جا در يك زمان جمع شده و به اين صورت هيچ كدام به نحوه احسن و سرموقع خود انجام نميشود.

قاليشويي يكي از مواردي است كه در ايام عيد و تعطيلات بسيار پر ترافيك شده و اكثرا قالي شويي فرشهايشان را به آن زمان واگذارميكنيم. بهتر است هر زمان كه فرش يا مبل و... نياز به شستشوي داشتند به موقع آنها را تميز كنيم .علت چيست؟

رفع-زردي-ريشه-قاليشويي

اول : زمان در شستشوي فرش بسيار بسيار مهم است شايد بيش از آنچه ما فكر ميكنيم. هر اندازه زمان شستن فرش را به عقب بياندازيم به همان ميزان الودگيها تثبيت بيشتري پيدا ميكنند.

حتي برخي لكه ها زماني كه ايجاد ميشوند به راحتي پاك شده و اثري از آنها باقي نمي ماند ، مانند لكه هاي رنگي و چرب مواد غذايي . اما اگر آنها را بعد از گذشت زمان زياد ، بشوييم اثراتش ممكن است هميشه باقي بماند.

ريشه-زني-فرش-ريشه-بافي-قاليشويي-اديب

دوم : اگر خواستيم فرشمان را به قاليشويي تحويل دهيم يا خود در منزل بشوييم بهتر است در زماني كه دغدغه اي ديگري نداريم و قاليشويي ها نيز خلوت هستند اين كار را انجام دهيم تا نگران از نتيجه كار نباشيم و زماني براي جبران داشته باشيم.

در هر صورت ممكن است زمان شستشوي فرشمان به ايام تعطيل و شلوغي بيافتد . در اين صورت نگرن نباشيم و نبايد كار را با عجله انجام دهيم بهتر است طبق اصول حرفه اي (نحوه قاليشويي در منزل)، فرش را شستشو دهيم و يا با اطمينان آنرا به قاليشويي معتبري تحويل دهيم.(چگونه قاليشويي معتبر پيدا كنيم)

ما نيز در ايام شلوغي به فكر مشتريانمان هستيم و در ايام تعطيل نيز پاسخگوي مشتريان بوده و به بهترين نحو شستشو را انجام خواهد داد.

 

... واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب ...

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه

مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج  ،  قاليشويي شهريار ، قاليشويي غرب تهران ، قاليشويي شرق تهران ، قاليشوي جنوب تهران ، قاليشويي شمال تهران

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.