فرش نخستين كالاي تحريمي آمريكا

قاليشويي وشستشوي فرش

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

فرش نخستين كالاي تحريمي آمريكا

۱۱ بازديد

به نقل قاليشويي اديب و گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل فرشته دست پاك در آيين افتتاح دوازدهمين نمايشگاه تخصصي فرش دستبافت ايران اظهار كرد: چرخه مشكلات حوزه فرش دستبافت  ۲۵هزار سال است بر همين منوال مي‌چرخد در حالي‌كه جايگاه فرش نبايد در وضعيت كنوني مي‌بود.

وي افزود: اينكه بيمه عشايري جايگزين بيمه تأمين اجتماعي نشده، يك مُسكّن موقت است تا روزي كه به راه حل بهتري براي بيمه فرش‌بافان برسيم.

رئيس مركز ملي فرش ايران تصريح كرد: بر اين اساس كه خوشه‌ها به توسعه اقتصادي و فرهنگي كمك مي‌كنند تفاهم‌نامه‌اي بين مركز ملي فرش ايران و شهرك هاي صنعتي امضا شده است و در پي جلساتي كه بين صندوق كارآفرين اميد و مركز ملي فرش ايران برگزار شد نتايج بسيار خوبي به دست آمد كه به زودي خبرهاي مسرت‌بخشي در مورد تسهيلات فرش دستبافت خواهيد شنيد.

تحريم-فرش-قاليشويي-اديب

وي ادامه داد: نخستين كالايي كه از سوي آمريكا تحريم شد فرش دستبافت ايراني بود چرا كه وقتي دشمن قصد ضربه زدن به كشوري را داشته باشد ابتدا به تمدن و ريشه آن كشور دست‌درازي مي‌كند.

دست‌پاك گفت: امسال سال حمايت از كالاي ايراني است و با توجه به اينكه بيش از ۶ميليون نفر از اين راه زندگي مي‌گذرانند ما به عنوان بزرگترين صنف كشور بايد از عزيزان فرش‌باف و افرادي كه به هر طريق در كار فرش هستند صيانت كنيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، قرار است 3 تا 9 شهريور ماه امسال بزرگترين نمايشگاه بين‌المللي فرش در جهان به ميزباني تهران برگزار شود.

… واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب …

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.