جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شكايت ايران از آمريكا به دليل تحريم فرش دستباف

۱۰ بازديد

شكايت ايران از آمريكا به دليل تحريم فرش دستباف

به نقل قاليشويي اديب و گزارش خبرگزاري تسنيم، فرشته دست پاك در مصاحبه با راديو با اشاره به اينكه قرار دادن فرش دستباف ايران در فهرست تحريم ها از سوي آمريكا مغاير با پروتكل هاي جهاني است، افزود: براي خروج فرش دستباف ايران از تحريم آمريكا در مجامع بين المللي اقامه دعوا شده است.

وي با تاكيد بر اينكه فرش دستباف ايراني متعلق به ملت ايران بوده و جزء هويت ملي، فرهنگي و فكري مردم ايران محسوب مي شود، اظهارداشت: با وجود اين هيچ كشوري حق ندارد هويت ملي ملت ايران را در حوزه تحريم خود قرار دهد.

رئيس مركز ملي فرش با بيان اينكه تحريم فرش دستباف ايران از سوي آمريكا موجب نقض پروتكل هاي بين المللي شده است، ادامه داد: در اين راستا از طريق سازمان ملل و نهادهاي جهاني ديگر براي خروج فرش دستباف از تحريم اقامه دعوا شده است.

 تحريم-فرش-ايران-قاليشويي-اديب

وي افزود: با تعليق تحريم ها طي دو سال گذشته 30 درصد از فرش دستباف ايران به كشور آمريكا صادر شده كه نشان از تاثير آن در اقتصاد فرش دستباف دارد.

دست پاك گفت: معيشت شش ميليون نفر از مردم ايران از حوزه فرش دستباف تامين مي شود كه با كاهش صادرات ايران به آمريكا با مشكل مواجه خواهد شد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: روابط سياسي ميان كشورها نمي تواند در هويت مردم ملي آنها تاثير بگذارد بنابراين سازمان ملل در خروج فرش دستبافت ايران از تحريم آمريكا بايد نقش آفرين باشد.

... واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب ...

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.