حذف سوختگي از فرش

قاليشويي وشستشوي فرش

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

حذف سوختگي از فرش

۱۱ بازديد

حذف سوختگي از فرش-حذف جاي اتو از فرش

روز پرمشغله اي داريم و كارهايمان را باعجله انجام ميدهيم و فكر ميكنيد در انجام اين كارها با اتفاقاتي رو به رو ميشويم؟ بله درحال صحبت با تلفن هستيم و جلسه هم داريم بنابراين ديرمان شده است اتو را باعجله برداشته و لباسمان را اتو ميكنيم و حواسمان نيس ، اتو را لحظه اي روي فرش قرار ميدهيم و بعد از لحظاتي ممكن است از بوي سوختگي متوجه اتو شويم.

و در اين لحظه تنها با لكه ي سوختگي مواجه هستيم.چگونه ميتوان اين فرش كه سوخته است را قاليشويي كرد و يا ديگر اين لكه قابل جبران نيست؟

بايد گام به گام مراحل شستشوي فرش را با ما دنبال كنيد تا بتوانيم به راحتي فرش را مانند روز اولش تميز كنيم.

قيچي را برداشته و بادقت قسمت سوخته فرش را حذف كنيد.(در ابتدا به طور كامل قسمت مورد نظر را قيچي نكنيد بلكه اندك اندك قسمتهايي را برداريد و تا تمام سوختگي برداشته شود.)

شستشوي-لكه-سوخته-فرش-قاليشويي-اديب

در اين مرحله ممكن است درجه سوختگي زياد باشد و قسمت عمده اي از فرش را مجبور باشيم حذف كنيم .ينابراين سپس بايد آن قسمت را جايگزين كنيم.

اليافي هم رنگ قسمت سوخته را تهيه كرده و روي قسمتي كه با قيچي بريده ايد، بگذاريد.(اليافي متناسب با رنگ فرش و اندازه و حجم مناسب تهيه كنيد و با چسبي كه پس از مدتي اثرش نرود الياف را با دقت بچسبانبد.)

شستشوي-لكه-سوخته-فرش-قالي-شويي-اديب

اما اگر سوختگي اندك بود ميتوان با استفاده از برسي زبر يا پارچه اي ضخيم روي آن قسمت بكشيم تا سوختگي ها كاملا برطرف شد و سپس منطقه مورد نظر را با اسفنج و مواد شوينده شستشو دهيد تا آثار دوده و سياهي نيز كاملا برطرف شود. قسمتي از فرش را كه شستشو داديد ، ابتدا كاملا خشك كنيد و سپس فرش را بررسي كنيد اگر اختلاف سطح قسمت سوخته فرش با باقي قسمتها زيادي ندارد شستشوي ما تا اينجا پايان يافته است اما اگر اختلاف سطح زيادي دارند مانند روش اول الياف را به اين قسمت بچسبانيد.

... واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب ...

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.