پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

فاكتورهاي مهم انتخاب يك قاليشويي حرفه اي

۱۷ بازديد

فاكتورهاي انتخاب يك قاليشويي حرفه اي

در بسياري از مقالات سايت به صراتحت بيان شده است كه مراقب و شستشوي دائمي فرش بسيار مهم است و باعث ميشود هيچ وقت فرش نياز به قاليشويي جدي نداشته باشد ،اين توصيه اكثر توليد كنندگان فرش است.  كارشناسان توصيه مي نمايند كه سالانه فرش خود را براي شستشو به يك قاليشويي حرفه اي تحويل نماييد ، جز مواردي كه به علت كثيفي خاصي فرش دچار مشكل شده بايد و نياز به شسنتشوي جدي تري داشته باشد. و در اين گونه موارد بايد به دنبال يك قالي شويي حرفه اي بود كه اين اعمال را به طور منظم انجام دهد .

قرارداد به صورت شفاهي نباشد

بهترين نكته براي انتخاب يك شركت شستشوي حرفه اي اين مي باشد كه اطمينان حاصل نماييد كه برگه قرارداد يا صورت حسابي را از پيش به شما تحويل مي نمايد . علاوه بر اين بايد برآورد هزينه ها در برگه پرداخت درج شده باشد كه شامل هزينه كل تخمين زده شده باشد . بروز تنش ها  گاهي ناشي از مقدار هزينه هاي بوجود آمده هنگام تحويل  مي باشد . اما مطمئن شويد كه شما يك هزينه ي مشخصي را براي شستشوي خود در نظر گرفته ايد ولي در نظر داشته باشد كه شستشوي حرفه اي فرش ارزش هزينه كردن را دارد.

carpet-cleanin

آگاهي در مورد شركت شستشو

مي توانيد با يك مشتري قبلي در مورد كيفيت كار شستشوي شركت مورد نظر مكاتبه نماييد . اطمينان حاصل كنيد كه فرش شما در زمان مشخص تحويل داده مي  شود و اگر تحويل گيرنده فرش  بصورت مؤدب و مسئول به سؤالات شما پاسخ داد , با اطمينان بيشتري فرش خود را به او بسپاريد .

مكاتبه با شوينده فرش به صورت چهره به چهره

بهترين راه براي جلوگيري از بروز تنش اين است كه با شركت مستقيما صحبت كنيد . در مورد نحوه كار و دانش و تجربه كارگراني كه در منزل شما مشغول به شستشو مي شوند سؤالاتي را بپرسيد . اطمينان حاصل نماييد كه انتظارات شما در شستشوي فرش برآورده مي شود. در مورد زمان شستشو در منزل و يا زماني كه طول مي كشد فرش ها تحويل داده شود سؤال نماييد تا بهترين زمان ممكن براي شما و شركت باشد .

مجوز و گارانتي

فرش هاي خود را به شركت هايي بسپاريد كه مجوز و گارانتي لازم باي شستشو و خدمات خود را داشته باشند . مي توانيد با مراجعه به شركت و يا سايت شركت , خدماتي كه به مشتريان ارائه مي دهد را مطالعه و با اطمينان بيشتري در اين زمينه اقدام نماييد .

قاليشويي اديب با روش هايي استاندارد و به روز و با گارانتي اجناس , بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه مي نمايد .

منبع: adibcarpet.com

... واحد تحقيق و توسعه كارخانه قاليشويي اديب ...

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.