پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

افزايش ۳۰۰ درصدي قيمت فرش دستباف

۹ بازديد

افزايش ۳۰۰ درصدي قيمت فرش دستباف

به نقل قاليشويي اديب از گزارش افكارنيوز، عبدالله بهرامي رئيس اتحاديه سراسري شركت‌هاي تعاوني توليدكنندگان فرش دستباف كشور درباره وضعيت فرش دستباف، در كشور اظهار كرد: اعلام شدن نرخ ارز در كشور، بسته شدن صرافي‌ها و تحريم نمونه‌اي از افزايش ۳۰۰ درصدي قيمت فرش دستباف در  سه ماهه نخست امسال است.

به گفته وي، نوسانات نرخ ارز در كشور توانسته بر مواد اوليه اين صنعت تأثيرگذارد بطوريكه در گذشته اين مواد اوليه را ۱۲ هزار تومان خريد و فروش مي‌كرديم، اما هم اكنون اين رقم به يك ميليون و ۹۰۰ هزار تومان رسيده است.

بهرامي، فرش دستباف را نخستين تحريم در اين صنعت دانست و افزود: در حال حاضر فرش دستباف داراي مشكلاتي است كه بيشتر اين مشكلات ناشي از تحريم‌هاي داخلي است، بنابراين نبود مواد اوليه براي اين صنعت و قيمت تمام شده توانسته اثر نامطلوبي در اين صنعت داشته باشد.

 افزايش-قيمت-فرش-دستبافت-قاليشويي

رئيس اتحاديه سراسري شركت‌هاي تعاوني توليدكنندگان فرش دستباف كشور، گفت: باتوجه به سود كم در اين صنعت، سرمايه‌گذاري براي اين صنعت ديگر مقرون به صرفه نخواهد بود.

بهرامي، از به ثبت رسيدن فرش‌هاي دستباف خبر داد و گفت: بسياري از فرش‌ها به ثبت رسيده‌اند و اين درحالي است كه فرش دستباف از منظر انواع طرح‌ها، هنوز با توليد رقبا فاصله دارد.

وي با اشاره به وضعيت فرش دستباف در آينده، تصريح كرد: بايد مطمئن بود كه فرش دستباف در آينده به كمتر از نصف خواهد رسيد چرا كه اگر در گذشته بافنده به دوميليون نفر مي‌رسيد در آينده اين رقم نصف‌تر خواهد شد.

 

... واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب ...

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.