جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

قالي‌بافي رئيس پليس آمريكا بر فرش ايراني+تصاوير

۱۱ بازديد

قالي‌بافي رئيس پليس آمريكا بر فرش ايراني+تصاوير

به نقل قاليشويي اديب رئيس پليس لس‌آنجلس كه عاشق فرهنگ و هنر ايراني است پشت‌دار قالي گره دوستي بر فرش ايراني زد.

يك فعال هنر صنعت فرش دستباف ايران كه در آمريكا زندگي مي‌كند در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي صنعت فرش ايران (عصرفرش) گفت: آقاي دكتر «لي باكا» رئيس پليس اسبق لس‌آنجلس (در حال حاضر بازنشسته شده است) كه عاشق فرهنگ و غذاي ايراني است در يك جشن ميهماني ايرانيان مقيم آمريكا با رغبت و علاقه‌مندي كامل و دعوت وي پشت‌دار قالي ايراني نشست و گره بر فرش زد.

قالي-بافي-رئيس-پليس-آمريكا-بر-فرش-ايراني-قاليشويي-اديب

دكتر خسرو سُبحه، با اشاره به اينكه اين جشن مفصل با حضور بيش از هزار ميهمان در هتل «هيلتون بورلي هيلز» به همت انجمن اوليا و مربيان ايراني آمريكايي باسابقه تأسيس ٢٢ ساله برگزارشده بود گفت:

«لي باكا» رئيس پليس لس‌آنجلس كه دومين اداره بزرگ پليس آمريكا (پس از نيويورك با ۳۵ هزار نفر پرسنل) است با همسرش از ميهمانان اين جشن بودند.

قالي-بافي-رئيس-پليس-آمريكا-بر-فرش-ايراني-قالي-شويي-اديب

وي افزود: اين فعال هنر صنعت فرش در آن جشن اين رئيس پليس اسبق لس‌آنجلس را به غرفه آشنايي با قالي ايران دعوت مي‌كند كه او هم قبول مي‌كند و پشت‌دار قالي مي‌نشيند و چند گره بر فرش ايراني مي‌زند.

به گفته وي، دكتر «لي باكا» رئيس پليس اسبق لس‌آنجلس در خيلي از جشن‌هاي ايراني شركت مي‌كرد.

عضو هيئت‌مديره انجمن اوليا و مربيان ايراني آمريكايي، با تأكيد بر اينكه همه دغدغه و علاقه‌مندي وي فرش دستباف است گفت:در تمام جشن‌ها غرفه قاليبافي براي آشنا كردن بازديدكنندگان با اين هنر صنعت ايران‌زمين برگزار مي‌كند تا هنر ايرانيان صاحب فرهنگ و هنر و تمدن را به جهانيان بشناساند.

قالي-بافي-رئيس-پليس-آمريكا-بر-فرش-قاليشويي-اديب

دكتر سُبحه در پايان گفت: وي حتي گه گاهي شركت‌هاي بزرگ و پركار درزمينهٔ توليد، خريد و واردات قالي را معرفي مي‌كند تا توليدكنندگان و صادركنندگان بتوانند با آنها تماس برقرار كنند.

 

پايگاه خبري تحليلي صنعت فرش ايران (عصرفرش)

… واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب …

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.