فرش خوب چي بخريم؟

قاليشويي وشستشوي فرش

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

فرش خوب چي بخريم؟

۱۳ بازديد

كدام فرش خوب است؟

اين سوالات معمولا زياد به گوشمان خورده و يا خودمان سوال داريم كه چه فرشي خوب است؟ كدام فرش بهترين است؟ چه فرشي خوبه بخريم؟نكات خريد فرش چيست؟ همه ي اين سوالات را با داشتن چندين اطلاعات مهم ميتوان به سرعت پاسخ داد و بهترين خريد را انجام داد به صورتي كه تا قاليشويي خيالمان راحت باشد.در اين سايت چندين مقاله جهت مشاوره براي بهترين خريد ارائه شده است در اين مطلب نيز اصولي كلي و در عين حال مهم بيان ميشود تا با توجه به آنها از بروز مشكلات رايج و پشيمانيهاي پس از خريد جلوگيري كنيم.(5 تجربه رايگان براي خريد فرش)

بعد از خريد فرش پشيمان نشويم!

نكات-خريد-فرش-خوب-قاليشويي-اديب

1- قبل از اينكه بخواهيم به رنگ و طرح و ظاهر فرش توجه كنيم بايد به ميزان رفت و آمد نيز توجه كنيم.

چند نفر در منزل زندگي ميكنند؟ اين فرش قرار است در كجا پهن شود؟آيا محل پر رفت و آمدي است؟ كودك در منزل داريم؟

پاسخ به اين سوالات در انتخاب جنس و ميزان مقاومت فرش تاثير زيادي دارد.

2- قبل از خريد فرش عكسي از فضايي كه قرار است فرش در آن قرار بگيرد ،تهيه كنيد و به فروشنده نشان دهيد يا خود به آن توجه كنيد تا رنگ فرش هارموني خوبي با باقي وسايل منزل داشته باشد.

قاليشويي,قالي شويي,قاليشويي-آنلاين,قاليشويي-كرج,شستشوي-فرش,شستشوي-مبل,اعلاشويي,خشكشويي-مبلمان,بهترين-فرش-ماشيني,بهترين-فرش-دستبافت,فرش-قيمت-مناسب,تخفيف-خريد-فرش,فرش-خوب,خريد-فرش,فرش-خوب-چي-بخريم,فرش-ماشيني-خوب,قيمت-فرش,قاليشويي-اديب

3- اگر قرار است فرش در مركز خانه و بهترين جاي منزل و در ديد زياد قرار بگيرد كه معمولا مهمانان حضور دارند ، براي تهيه بهترين و به صرفه ترين قيمت، معمولا اين نوع فرشها داراي لطافت بيشتر و اندازه كوچكتر و روشن تر هستند .

4- اما اگر قرار است قسمتهايي از فرش زير وسايل سنگين برود و يا در محل پر كاربردي است و يا فضاي زيادي را پوشش دهيد بهتر است از موكت هاي پر الياف استفاده شود .

خريد-فرش-ماشيني-خوب-قاليشويي-اديب

5- معمولا فرشهاي ماشيني داراي رنگهاي بيشتر،شلوغ تر و تيره ترند و در قسمتهاي شلوغ و پر كاربرد بيشتر استفاده شده و در پذيرايي كه بسيار در ديد است و معمولا از روي فرشي استفاده ميكنيم از فرشهاي ابريشم يا دستبافت استفاده ميكندكه روشن تر است.

6- به طور كلي براي خريد فرش علاوه بر داشتن مهارت تخصصي ، نكات ساده در عين حال مهمي وجود دارد كه دانستن آنها تضمين خريد فرش را چندبرابر ميكند.

... واحد تحقيق و توسعه قاليشويي اديب ...

قاليشويي اديب با بيش از نيم قرن سابقه بهترين همراه براي شستشوي فرش و شستشوي مبل شما مي باشد .

همراهان گرامي در نظر داشته باشيد ثبت سفارش آنلاين خدمات قالي شويي و خشكشويي مبلمان با20%تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات كارخانه قاليشويي اديب در سراسر تهران ، كرج و شهريار صورت ميگيرد.

جهت ثبت سفارش آنلاين در هريك از شعبات قاليشويي اديب همين حالا اقدام كنيد:

قاليشويي كرج ، قاليشويي شهريار، قاليشويي غرب تهران،قاليشويي شرق تهران،قاليشوي جنوب تهران،قاليشويي شمال تهران

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.